Det är när jag sitter och tittar på förra årets bilder som jag minns sommaren som har varit. I Augusti så åkte vi, hela familjen till Karlstad där det var fyra dagars agilitytävlingar med hela åtta lopp totalt. Vi bodde på en camping som låg precis brevid tävlingsplatsen. Det var en jättetrevlig camping som låg nära till allt. De hade en discgolf bana (freesbee bana) på cirka 30 hål, korgar, kanske det heter! Hela familjen gick runt på den banan under en hel kväll och avslutade med middag på en resturang som låg precis intill Vättern. Riktigt mysigt var det. First Camp har faktiskt hela 12 campingar som är utspridda över hela Sverige.
 
Jag drömmer mig bort och kanske så blir det en repris nästa år eller det här året menar jag på First Camp! :) I år kanske det blir att bo i deras mysiga stugor. Man ska alltid testa något nytt! 
 
First Camps logga, tagen från deras hemsida.
 
Värmlandsrallyt, agility, bra, camp, camping, fint, first, firstcamp, härligt, karlstad, vackert,

7 kommentarer

Hanna

02 Jan 2014 15:34

Sv: Hoppas din dag blir bra trots att du vaknade på fel sida :)

mammakero

02 Jan 2014 16:01

Låter som ett perfekt ställe att vara på en sommarhelg med hundar!

♡ Hanna Andersson ♡

02 Jan 2014 17:25

Sv: Ja samma här, tycker verkligen att den är hur fin som helst!! :D

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

02 Jan 2014 18:38

himla mysigt att campa :D

SOPHIEHELENA

02 Jan 2014 19:38

Detsamma :)

Milina

02 Jan 2014 20:25

Där har jag aldrig varit :)

Amanda [SPONTAN]

03 Jan 2014 17:40

Vad roligt :)

Kommentera

Publiceras ej