Det var ett tag sedan. Men, sen sist har jag börjat studera kursen fotografisk bild 1 och iochmed det har jag fått upp en bättre bild av att arbeta i RAW och börjat tycka redigering är roligare igen. Jag rekomenderar fotografisk bild som extra kurs om gymnasiet erbjuder det. Jag har foto på schemat varje måndag morgon som "individuellt val". Jag tänker att jag ska bli bättre på att lägga upp mina foton på bloggen igen, det lovar jag! ;)
 
Jag har dessutom börjat fundera på ännu ett nytt objektiv. Jag är mest sugen på macro, har ni några erfarenheter eller har hört något om Nikons macro-objektiv? För självklart gäller Nikon! ;)
 
Bilden fotograferad av mig med Nikon D3200, AF-S NIKKOR 18-55mm och redigerad av mig i Adobe Photoshop, Camera Raw 9.1.1.

4 kommentarer

Netti Starby

22 Nov 2016 19:43

Vilken rolig kurs och jag ser fram emot bilderna :-D Kramis

MALIN

22 Nov 2016 21:08

Jättefin bild :) Vackert med solljuset! Kram

trisiaa

22 Nov 2016 22:34

Vilken fin bild!!

Piezes

23 Nov 2016 22:35

Så roligt, lycka till med kursen!:D

Kommentera

Publiceras ej