De två som detta inlägg kommer handla om er mina älskade systerdöttrar! De bor i Linköping med min kära syster! Jag saknar de otroligt mycket, jag trodde inte man kunde ha så mycket längtan och saknad som jag har just nu! Mikaela (min syster) har hjälpt mig och alltid varit vid min sida när jag var mindre, vi har gjort mycket tillsammans och verkligen haft det kul tillsammans. Jag skulle ha viljat att ha så hela tiden, just nu på sekunden! Men hon flyttade min mina systerdöttrar, Hanna och Molly. Hon bor nu mera i Linköping! På sportlovet så ska jag och mamma åka upp till de och ha roligt hela veckan, iallafall i fem dagar!

Hanna, jag och mamma brukar prata på Skype, vi är riktigt glada att det finns så att vi kan prata med varandra och hålla kontakten!
Snart ses vi, bara en vecka kvar!

Fortsatt trevlig helg!

1 kommentarer

Pernilla

17 Feb 2013 12:37

Längtar jag också!
/P

Kommentera

Publiceras ej