Idag kan man säga att det är SOL ute!!! Det börjar verkligen bli vår på riktigt. Imorgon natt ska vi ställa klockan framåt...  Så imorgon kan man börja ta sena solnedgångsbilder vilket jag älskar att göra. Jag älskar verkligen SOLEN. Emma, min bästa vän sov över hos mig i natt. När vi vaknade i morse frågade jag om vi inte skulle cykla någonstans och ta lite fina bilder i solen. Det gjorde vi och här är resultatet!
 
EMMA:
Jeansskjorta: Ellos
Skinnjacka: Vero Moda
Byxor: Cubus
Skor: Convers
Bilderna är tagna av mig med Nikon J1, 1NIKKOR 10-30 och redigerade i Adobe Photoshop.
 
JAG:
Jeansjacka: JC, Jeans Company
Blus: H&M, L.O.G.G
Jeans: Cubus
Skor: Converse
Bilderna är tagna av Emma (http://emmavera.blogg.se/) med Nikon J1, 1NIKKOR 10-30 och redigerade i Adobe Photoshop.
 
Hur kommer Ni eller har Ni tillbringat helgen? I solen som vi? Vilken bild gillar Ni bäst?
Jag vill önska er alla en fin helg! :)
 
foto, fotografering, jeans, mode, modell, skinn, skinnjacka, skönt, vardag, vår,

7 kommentarer

MALIN

29 Mar 2014 15:48

vilka fina outfits! svar: den är också min favvo ;)

Nathalie Tegelstam

29 Mar 2014 21:50

Vilka jätte fina bilder, super mysiga :) kramar

Anita

30 Mar 2014 07:51

Fina bilder :D

jessica

30 Mar 2014 20:50

Ja det är ju faktiskt ganska tydligt att du är hundmänniska när man kollar på din blogg ;) nej så är det ju, bara för jag är kattmänniska betyder det inte att jag har något emot hundar heller för det har jag inte :)

frida christina

31 Mar 2014 10:02

Sjukt vackra bilder och så härligt med sol!

Johanna

31 Mar 2014 21:26

Fina bilder! Kram

MATILDA

01 Apr 2014 10:52

fina bilder=)

Kommentera

Publiceras ej