Sportlovet drar sig mot sitt slut, jag och mamma har varit på resande fot hela veckan och som man brukar säga, när man har roligt så går tiden fort! Vi börjar vid Älvan och bodde över och BARA lekte med min äldsta systerdotter. Tex så var vi på badhuset och lekte i bassängen. Hanna börjar bli riktigt stor och duktig på det mesta. Varje gång hon såg en häst så sa hon:
-Hästan (hästen), hästan (hästen, iiihh!
Hon har också börjat prata mer och tydligare, förut så babblade hon på men att man aldrig riktigt förstod varje ord som hon sa. Hon är sååå duktig.

Idag så reste vi vidare till Stockholm där vi ska spendera natten på Zinkensdamm hotell. Eftersom incheckningen skulle ske efter klockan 18 så åkte vi till Ikea och shoppade en massa saker till den nya hallen som enligt pappa ska vara färdig tapetserad och målad när vi kommer hem imorgon! ;)
Just nu så ligger mamma under mig och skriver på en blogg medans jag ligger på översta sängen och skriver....haha, trevligt, trevligt!

Imorgon blir det som ni säkert tänkt ut shopping i city! Vi ska iallafall gå i gallerian har vi bestämt. Sedan får vi se vad som händer. På kvällen drar vi oss emot båten i Nynäs där vi åker hemåt klockan 20.00.

Men nu ser jag fram emot imorgon! Hoppas du har haft en trevlig vecka, för imorgon är det Fredag!

1 kommentarer

Pernilla

02 Mar 2013 13:16

Tack för ditt trevliga sällskap!
/P

Kommentera

Publiceras ej