Förra veckan var en fullspäckad sista vecka i skolan och som en grundskole-elev! ;) Det var bal, sista middag med klassen, skolavslutning i kyrkan, badning i ett gotländskt brott med klassen och avslutningsfest! Det var en såå rolig vecka men ändå sorlig. En av mina bästa vänner har flyttat ifrån ön och många i min klass kommer jag nog aldrig mer ha kontakt med... Men så är det, nu är det bara gymnasiet kvar! ;) Bjuder på lite bilder ifrån balen på de jag älskar mycket då jag har bildbrist på annat! ;)
 
 
 
 
 
Bilderna tagna av min mamma http://dogladyn.blogg.se med Nikon J1, 1NIKKOR 10-30.
 
Tyvärr så var det mamma som höll i kameran och därav så blev bilderna inte ett dugg bra...menmen så är det! Hoppas Ni har ett bra lov och om inte annat en bra vecka! ;)
 

6 kommentarer

Linnéa

29 Jun 2015 20:28

Åh va fina bilder!

Nora Bååth

29 Jun 2015 22:46

Så härligt med sommarlov :D

Madelene

29 Jun 2015 23:53

Jätte fina bilder !! :D Tycker din mamma gjorde ett bra jobb med kameran ;)

sv: Eller hur :D

Vanessa andersson

30 Jun 2015 10:09

åhh så fina de är!! :D

Sarah

30 Jun 2015 10:39

De låter som en rolig vecka :)
Så fin du va :)

Josäfin Andersson

30 Jun 2015 20:18

härliga bilder :D

Kommentera

Publiceras ej