I Söndags kom vi i familjen hem ifrån en roadtrip till göteborg-västkusten-eksjö. Det blev såklart otroligt många bilder och jag tänkte dela upp de i några delar. Så detta är första delen. Resan gjorde vi för att jag skulle tävla på hund-U-SM första helgen och andra helgen vanlig agilitytävling. För övrigt så gick U-SM väldigt bra. Inte för att skryta men vi (Benji och jag) fick faktiskt BRONS i agility!! ;D
 
 
Bilderna fotograferade av mamma med Nikon D3200, AF-S NIKKOR 18-55mm och redigerade av mig i Adobe Photoshop.
 
Jag tävlade inte bara i agility utan även Juniorhandling, där man tävlar på att ställa hund. Jag tävlade mot Svenska eliten och åkte ut i andra gallringen men är ändå nöjd med det.
 
 
Bilderna fotograferade av mamma med Nikon D3200, AF-S NIKKOR 18-55mm och redigerade av mig i Adobe Photoshop.
 
En väldigt duktig fotograf var på plats och fångade oss på några jättefina bilder!
 
 
Och sist men inte minst, bilder från och efter prisutdelningen då jag var glaad! ;)
 
 
Det var såååå häftigt!!

6 kommentarer

Amanda Jona [SPONTAN]

22 Aug 2015 18:56

Vad roligt, grattis till bronset! :)

Sara

24 Aug 2015 16:30

Roligt!

MALIN

27 Aug 2015 18:27

Spännande! Och vad roligt med tredje plats :) Grattis!!!

Emma Engström

27 Aug 2015 20:13

Stort grattis till bronset :D

linah

28 Aug 2015 01:53

men va kul:D jättefina bilder!!

Netti

28 Aug 2015 06:33

Men vad roligt och stort grattis! Kram

Kommentera

Publiceras ej