Ja, meningen var att jag skulle kunna ta kort med systemkameran och sedan blogga ifrån min bärbara dator som jag har med mig hit men det gick självklart inte... Jaja, nu är jag här år Mallorca! Helt underbart skönt med värme, sol, bad, fina små städer, stora marknader och massor av gott att äta!! Vi bor i Alcudia som är en turistort. Underbart verkligen!! Nu skulle jag ju vilja visa er lite kamerabilder men jag får väl nöja mig med att uppdatera från mobilen och lägga ut lite mobilbilder!! ;)





Bilderna är tagna av mig med iPhone4s.

Ja, bättre än inga bilder alls!! Hoppas ni har det bra i kalla sverige, vi hörs!! 
Mallorca, alcudia, fint, palmer, playa, pool, skönt, sol, strand, underbart, varmt,

9 kommentarer

jessica

12 May 2014 20:22

Ja precis det finns absolut inget värre än att förlora en familjemedlem, liten som stor, människa som djur :/

Har också alltid levt med djur och kan inte tänka mig ett liv utan djur nu, så detta kommer tyvärr alltid vara något jag får gå igenom gång på gång, för som du säger tar ju livet slut för alla :( djuren blir ens bästa vän, en riktigt fin familjemedlem.

Mirjam Wallmark

13 May 2014 18:19

Åh gud så härligt! Hoppas att du får en fortsatt bra semester :)

Farmor

14 May 2014 17:49

Hej. Ni verka. Ha det bra. I dag fick vi sol så skönt. Kram hälsa.🌝🌝🌝🐾🐾🐾😊

Emma Grann Fotografi

15 May 2014 17:41

Men åh vad härligt!!

fordons Bruden minikakan

19 May 2014 19:44

De är väldigt skönt på mallorca :) jag var där för nått år sedan :)

SOPHIEHELENA

24 May 2014 14:29

Härligt :)

H A N N A

28 May 2014 12:33

Jag har också varit på Mallorca, alcudia till och med! Det är verkligen såå fint där, ska absolut tillbaka :D

Anita

02 Jun 2014 11:29

Myys :D

F R I D A - M A R I A

08 Jun 2014 10:42

Ser underbart ut! Älskar Mallorca :)

Kommentera

Publiceras ej