Mycket att göra Robyn?? Jo, har haft väldigt mycket i huvudet nu den senaste tiden, eller ja, sista halvan av sommaren... Jag har iallafall hunnit tagit en MASSA bilder!! Jag har varit på U-SM i Uppsala, i fina Åre vid min fina syster och inte minst på underbara Gotland!! ;) Jag har inte hunnit redigera allt än men jag tänkte idag visa lite bilder från Uppsala. Vi hann ju titta lite på själva uppsala också, inte bara på massa hundar! ;)
 
Bilderna tagna av mig med Nikon J1, 1NIKKOR 10-30 och redigerade i Adobe Photoshop.
 
Haha, älskar minen på mig på sista bilden!!
 
Ja, som sagt så är jag nu tillbaka efter sommar-blogg-uppehållet så titta in snart igen så ska ni få se massa bilder på mina fina systerdöttrar!!
cykelutflykt, fint, foto, fotografering, glass, hundsm, kyrka, sommar, uppsala, usm, vackert,

1 kommentarer

Amanda Jona [SPONTAN]

01 Sep 2014 08:50

Härliga bilder :)

Kommentera

Publiceras ej