....imorgon. Synd, jag som trodde det var Fredag idag.....
 
Veckorna glider på och nu är det bestämt en resa till min kära syster i Linköping på Sportlovet! Roligt tycker jag. Har inte träffat min syster och mina systerdöttrar på många månader.....när jag tänker efter så är det till och med sedan i Augusti! Det är alldeles för lång tid, men det är tur att Skype finns så att vi ändå kan hålla kontakten där!
 
Imorgon blir det dans på dansskolan men först den "vanliga" skolan! Vi skulle egentligen åka skidor imorgon och sluta klockan 12 (soft) men icke sa Nicke, det blev inställt för att det har varit 10 plusgrader idag och snön ska vara borta tills imorgon då vi skulle åka..... :( Men vi kommer att få Bild och Slöjd som är roliga ämnen imorgon! 
 
Jag har börjat få lite fler bloggläsare som självklart är jätte positivt men inga kommentarer.....! Självklart vill jag följa er som följer mig på min blogg så "visa" er gärna! ;) '
Hoppas Ni får en trevlig.....Lördag.....just det, Onsdag var det imorgon! :D
 
 

1 kommentarer

Pernilla

30 Jan 2013 12:55

Tack det samma!
/P

Kommentera

Publiceras ej